NiceDay nieuws

Stichting Naastentraining: van je familie moet je het hebben

Tiny van Hees en Tom Rusting begonnen 15 jaar geleden hun samenwerking vanuit een gedeelde motivatie om familieleden van mensen met psychische klachten te helpen. Een sterke combinatie van Tom als familie-ervaringsdeskundige en Tiny als Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige. Met hun Stichting Naastentraining helpen zij mensen om de mentale aandoening van hun naaste beter te begrijpen en leren ze hen communicatiemethodes om hier beter mee om te gaan. Het wegnemen van een gevoel van onmacht is daar een belangrijke resultaat van, want dat is een veelvoorkomend probleem bij familie en naasten van mensen met mentale problemen. Een waardevolle training voor naasten,…

Innovatie in de GGZ met NeLL en NiceDay Nederland

Samen met NeLL (National eHealth Living Lab) werkt NiceDay Nederland aan verschillende onderzoeken om te innoveren en verbeteren in de geestelijke gezondheidszorg. NeLL en NiceDay hebben een gedeelde motivatie: een persoonlijke behandeling voor de cliënt op de manier die bij hen aansluit, online of blended. Maar ook een efficiënte en effectieve behandeling, voor een voorspoedig […]

De start van een nieuwe pilot: Viviq

We zijn gestart met een gloednieuwe pilot! Vanaf 1 februari 2022 zijn 10 behandelaren van Viviq gestart met behandelen met NiceDay. Viviq biedt reguliere en online behandelingen in hun verschillende vestigingen door heel Nederland en vanaf nu dus ook met NiceDay! Op 21 januari hebben we de eerste kennismaking met alle nieuwe behandelaren gehad. Deze […]

Samenwerken in de app tijdens het videobellen

Na vele verzoeken van behandelaren introduceren we een nieuwe update binnen de NiceDay-app: het gebruiken van de app tijdens het videobellen. Samenwerken Regelmatig deelden behandelaren de feedback dat het fijn zou zijn voor de cliënt om de app te kunnen gebruiken tijdens het videobellen. Zo kunnen cliënt en professional ook tijdens de sessie samen werken, […]

Nieuwe onboarding voor cliënten met chatbot Joy

Uit feedback bleek dat niet alle cliënten het even makkelijk vonden om te starten met NiceDay; het versturen van een connectieverzoek ging nog te vaak mis. Tijd voor verbetering! En dus hebben we hard gewerkt aan een nieuwe en vriendelijke onboarding voor cliënten! Chatbot Joy Na het downloaden van de app worden cliënten begroet door […]

1 2 3 9