NiceDay nieuws

emteq labs en NiceDay Nederland gaan zorg voor posttraumatische stressstoornis (PTSS) radicaal veranderen met PSYCH-AID Project

PERSBERICHT ● Emteq labs en NiceDay Nederland werken samen aan het PSYCH-AID-project om een nieuw therapieplatform te creëren: E-PTSD● PSYCH-AID wordt gefinancierd door Eurostars via Innovate UK, het Britse innovatiebureau…

Corona tijdperk als springplank voor blijvende verandering in de GGZ: dit is hoe NiceDay helpt

Aangejaagd door de huidige pandemie is het aantal online behandelingen snel en sterk gegroeid. Zowel patiënten als behandelaars ervaren nu de toegevoegde waarde en de mogelijkheden van online behandelen, zoals geen reis- en wachttijd en mogelijkheden tot tussentijds contact. Eind 2018 startte het eerste, volledig online behandelteam. Een nieuw team, met een volledig nieuwe manier […]

Hoe start en ontwikkel je jouw online team: in gesprek met Synaeda over een duurzame implementatie

Sandra Kuipers, GZ-psycholoog i.o.t. Specialist en teamleider Digitale poli, werkt sinds 2017 bij Synaeda, een platte organisatie in het noorden van Nederland waar iedere locatie alle problematiek, binnen de grenzen van kennis en kunde van de organisatie, behandelt. Een organisatie die snel kan en durft te schakelen. Zo ging Synaeda bijna twee jaar geleden aan […]

Een nieuwe richting binnen de bestaande GGZ: Manager RVE Maarten Vanwingh, over innoveren met NiceDay

Maarten Vanwingh, Manager Resultaat Verantwoordelijke Eenheid,  is al 25 jaar in dienst bij Mondriaan. Van origine is hij verpleegkundige, maar ondertussen al meer dan 20 jaar leidinggevende binnen verschillende onderdelen van Mondriaan. Energie krijgt hij van het implementeren van innovaties en het begeleiden van veranderingen. Sinds de start van het 100% online team bij Mondriaan, […]

Nieuwe helpdesk voor cliënten

“Support is niet altijd even goed te vinden in de NiceDay app”: dat was één van de punten feedback die wij van app gebruikers ontvingen nadat zij onze vragenlijst hadden ingevuld. Dat kan natuurlijk niet, want als cliënten op zoek zijn naar (technische) ondersteuning voor de app, moeten zij dit zo snel mogelijk kunnen vinden! […]

1 2 4