NiceDay nieuws

Nieuwe onboarding voor cliënten met chatbot Joy

Uit feedback bleek dat niet alle cliënten het even makkelijk vonden om te starten met NiceDay; het versturen van een connectieverzoek ging nog te vaak mis. Tijd voor verbetering! En dus hebben we hard gewerkt aan een nieuwe en vriendelijke onboarding voor cliënten! Chatbot Joy Na het downloaden van de app worden cliënten begroet door een vriendelijke chatbot, genaamd Joy. Joy zal vragen naar de reden voor het downloaden van de app en het connectieverzoek naar de zorgprofessional versturen. Zo hoeft de cliënt dat niet langer zelf te doen! Installatiekaart Voor deze nieuw onboarding is ook een nieuwe pagina voor…

Hoe scoort NiceDay onder zorgprofessionals?

NiceDay is constant in ontwikkeling en we streven ernaar om de portal, de app en de ondersteunende educatie voor cliënt en behandelaar te blijven verbeteren. Voor die verbeteringen hebben wij de waardevolle input van onze gebruikers nodig! Daarom vragen we regelmatig om feedback, zo ook afgelopen november. Hieronder vind je onze belangrijkste bevindingen gebundeld in […]

Op z’n Rotterdams tegen het systeem aan beuken

Life Sciences & Health 010 interviewde CEO van NiceDay Nederland Esther Janknegt over de kracht van NiceDay. Ze vertelt over de mogelijkheden die werken met NiceDay biedt, maar bespreekt ook wat de uitdagingen zijn in het huidige klimaat. Regelmatig laagdrempelig en persoonlijk contact tussen cliënt en behandelaar, meer ruimte en flexibiliteit in de agenda van […]

Bedankt voor het afgelopen jaar!

Het zijn de laatste dagen van een bewogen 2021. Een jaar waarin we hoopten dat alles beter zou worden, we onze geliefden weer mochten knuffelen en waarin het ‘nieuwe normaal’ weer tot het verleden zou behoren. Toch hebben we dit jaar te maken gehad met teleurstellingen en moeten we ook rondom de feestdagen weer pas […]

Verlengd contract MiSi NeuroPsy en NiceDay

Goed nieuws! Vanaf 1 oktober 2021 is MiSi NeuroPsy een verlenging aangegaan van 3 jaar met NiceDay!  Zowel MiSi NeuroPsy als NiceDay streven naar een behandeling waarin de cliënt weer centraal staat. Een persoonlijke een flexibele behandeling, aangepast op de wensen en behoeften van de cliënt, maar waarin ook zowel de cliënt als de behandelaar […]

1 2 7