Nieuwe helpdesk voor cliënten

Support is niet altijd even goed te vinden in de NiceDay app”: dat was één van de punten feedback die wij van app gebruikers ontvingen nadat zij onze vragenlijst hadden ingevuld. Dat kan natuurlijk niet, want als cliënten op zoek zijn naar (technische) ondersteuning voor de app, moeten zij dit zo snel mogelijk kunnen vinden! Daarom is er vanaf nu een nieuwe helpdesk beschikbaar voor cliënten.

Wanneer cliënten vragen hebben of (technische) ondersteuning nodig hebben bij het gebruik van de app, kunnen ze nu direct en via de app terecht in de nieuwe helpdesk omgeving. Wanneer ze binnen de NiceDay app op ‘Support’ klikken, krijgen cliënten de mogelijkheid om op een knop te klikken die ze naar deze omgeving brengt.

De helpdesk opent in hun browser, waarin zij antwoorden op veelgestelde vragen kunnen vinden, meer informatie over privacy bij NiceDay, een handleiding voor de app en voor specifieke vragen direct contact kunnen opnemen met ons support team.

Graag op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen, tips of weetjes rondom NiceDay? Volg NiceDay Nederland dan op LinkedIn!

Lees het whitepaper

In dit whitepaper vind je meer informatie over de NiceDay formule en onze unieke manier van werken. Lees snel wat NiceDay voor jou kan betekenen.

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Download het NiceDay whitepaper

In dit whitepaper vind je meer informatie over de unieke NiceDay manier van werken, en wat dit kan betekenen voor jouw team. Download het whitepaper en lees snel meer! Vul je gegevens in en download het whitepaper direct.

We houden ook niet van spam! Daarom beloven wij dat je niet in een geautomatiseerde mailinglijst terecht komt.