Nieuw: registreer de behandelstatus van de cliënt

Binnen één systeem een overzicht van alle belangrijke informatie rondom de behandeling van jouw cliënt; dat is het doel van de NiceDay portal. Daarom is het nu mogelijk om de behandelstatus van cliënten binnen NiceDay bij te houden. 

Behandelaren kunnen de klachten van hun cliënten nu in de portal registreren en hebben snel inzicht in waar in de behandeling hun cliënt zich bevindt. Daardoor is het niet langer nodig dit in aparte programma’s of notitieboekjes bij te houden. Na het afronden van de behandeling kunnen zij aangeven wat de reden is voor het beëindigen van de behandeling (bijvoorbeeld voltooid of voortijdig gestopt), ook kunnen ze reminders instellen om de connectie met een cliënt na afronding te verbreken.

Helpdeskomgeving

Alle informatie over deze en andere nieuwe functionaliteiten zijn beschikbaar in de NiceDay helpdeskomgeving. Deze is bereikbaar via de portal en bevat tal van informatie zoals webinars, handleidingen, protocollen, uitleg en instructie maar ook de mogelijkheid om contact op te nemen met NiceDay Support. Op deze manier hebben behandelaren op elk moment van de dag een centraal punt waarin zij alle informatie kunnen vinden over het werken met NiceDay.

Lees het whitepaper

In dit whitepaper vind je meer informatie over de NiceDay formule en onze unieke manier van werken. Lees snel wat NiceDay voor jou kan betekenen.

Deel dit bericht

Download het NiceDay whitepaper

In dit whitepaper vind je meer informatie over de unieke NiceDay manier van werken, en wat dit kan betekenen voor jouw team. Download het whitepaper en lees snel meer! Vul je gegevens in en download het whitepaper direct.

We houden ook niet van spam! Daarom beloven wij dat je niet in een geautomatiseerde mailinglijst terecht komt.