Wat vinden zorgprofessionals van NiceDay?

Hoe scoort NiceDay onder zorgprofessionals?

NiceDay is constant in ontwikkeling en we streven ernaar om de portal, de app en de ondersteunende educatie voor cliënt en behandelaar te blijven verbeteren. Voor die verbeteringen hebben wij de waardevolle input van onze gebruikers nodig! Daarom vragen we regelmatig om feedback, zo ook afgelopen november.

Hieronder vind je onze belangrijkste bevindingen gebundeld in een handige infographic. Zo zien we bijvoorbeeld dat de NiceDay E-learning, een 3-daags programma waarmee professionals getraind worden met NiceDay te werken, beoordeeld wordt met 4,6 van de 5 sterren! ⭐ Het kunnen chatten met cliënten via de NiceDay portal is de meest gewaardeerde functionaliteit 💬 en onze support afdeling krijgt 4,5 van de 5 sterren!

NPS score Niceday

Vragen of feedback

Naast de feedback die wij elk kwartaal van professionals ontvangen, kunnen zij ook terecht in onze helpdeskomgeving of contact opnemen met het Support Team. Zij staan dagelijks klaar om te helpen met vragen of problemen.

Lees het whitepaper

In dit whitepaper vind je meer informatie over de NiceDay formule en onze unieke manier van werken. Lees snel wat NiceDay voor jou kan betekenen.

Deel dit bericht

Download het NiceDay whitepaper

In dit whitepaper vind je meer informatie over de unieke NiceDay manier van werken, en wat dit kan betekenen voor jouw team. Download het whitepaper en lees snel meer! Vul je gegevens in en download het whitepaper direct.

We houden ook niet van spam! Daarom beloven wij dat je niet in een geautomatiseerde mailinglijst terecht komt.