Hoe scoort NiceDay onder zorgprofessionals?

NiceDay is constant in ontwikkeling en we streven ernaar om de portal, de app en de ondersteunende educatie voor cliënt en behandelaar te blijven verbeteren. Voor die verbeteringen hebben wij de waardevolle input van onze gebruikers nodig! Daarom vragen we regelmatig om feedback, zo ook afgelopen november.

Hieronder vind je onze belangrijkste bevindingen gebundeld in een handige infographic. Zo zien we bijvoorbeeld dat de NiceDay E-learning, een 3-daags programma waarmee professionals getraind worden met NiceDay te werken, beoordeeld wordt met 4,6 van de 5 sterren! ⭐ Het kunnen chatten met cliënten via de NiceDay portal is de meest gewaardeerde functionaliteit ? en onze support afdeling krijgt 4,5 van de 5 sterren!

NPS score Niceday

Vragen of feedback

Naast de feedback die wij elk kwartaal van professionals ontvangen, kunnen zij ook terecht in onze helpdeskomgeving of contact opnemen met het Support Team. Zij staan dagelijks klaar om te helpen met vragen of problemen.

Voeg je header hier toe

In dit whitepaper vind je meer informatie over de NiceDay formule en onze unieke manier van werken. Lees snel wat NiceDay voor jou kan betekenen.

Deel dit artikel via

Aanbevolen artikelen

Recommended articles

© 2024 - NiceDay Nederland