Vorig jaar lanceerden we de allereerste NiceDay podcasts, om erachter te komen wat de NiceDay Way nou precies is. Ook dit jaar zijn we weer aan de slag gegaan met nieuwe afleveringen! Vorige week lanceerden we aflevering 4: ‘Wat betekent online behandelen voor jouw organisatie?‘, waarin Erik Kuperus in gesprek ging met Bob Goeree, directeur van Synaeda. In deze nieuwe aflevering bekijken we de kant van het online team bij Synaeda!
Aflevering 5: Werken op de online poli van Synaeda
“Doen wat nodig is op het moment dat het nodig is”
Sandra Kuiper (GZ-psycholoog en KP-psycholoog i.o.) en Lejla Drpljanin (GZ-psycholoog i.o.), zijn beiden werkzaam op de online poli van Synaeda. In deze nieuwe podcast aflevering vertellen zij hoe het werken op de online poli van Synaeda eruit ziet voor zowel een behandelaar als een hoofdbehandelaar. Hoe zetten de Sandra en Lejla NiceDay efficiënt in? Wat is er anders aan het werken op de volledige online poli, dan werken op de reguliere afdeling waar je regelmatig videobelt. Wat zijn de voordelen voor Sandra en Lejla, en wat voor voordelen en effecten zien zij bij hun cliënten?
Beluister de podcast via je favoriete programma zoals Spotify of Anchor, of bekijk de vodcast hier: is
Podcast serie “De toekomst is nu”
Het afgelopen jaar hebben we grote stappen gezet naar meer online werken binnen de GGZ. De coronacrisis veranderde de wereld in een handomdraai en behandelaren werden -‘gedwongen’ om over te stappen naar online sessies. Maar daarnaast zijn er ook andere factoren die een noodzaak geven tot aanpassing van de manier van werken in de GGZ. Factoren zoals de eisen van hogere effectiviteit, lagere kosten en de behoefte aan meer regie van de cliënt. Wanneer we alleen besluiten over te stappen naar videobellen, kijken we onvoldoende naar de toegevoegde waarde en mogelijkheden die technologie biedt.
Bekijk hier de pagina met alle NiceDay podcasts.
Het is tijd voor een transformatie
Van ’het digitale erbij doen’ naar een andere manier van behandelen. Een flexibele behandeling waarin technologie voor zowel de behandelaar als de cliënt werkt. Waarin de cliënt het gevoel heeft dat de behandelaar altijd dichtbij is en meer in de regie is. Waarin de behandelaar uniek real-time inzicht heeft in het leven van de cliënt en de vrijheid heeft om de behandeling te personaliseren.
NiceDay
NiceDay heeft de visie en de technologie in huis voor deze transformatie. We hebben onze visie vertaald in de NiceDay Way. Een totaalconcept waarin behandelinhoud en technologie. Door slimme inzet van technologie voor registratie en communicatie, kunnen bewezen effectieve interventies worden ingezet op die momenten dat ze de meeste impact hebben.
Meer weten? Download het whitepaper, of neem contact met ons op via hello@niceday.app of bel naar 010 – 3030 600.