Nieuwe NiceDay onboarding met chatbot Joy

Nieuwe onboarding voor cliënten met chatbot Joy

Uit feedback bleek dat niet alle cliënten het even makkelijk vonden om te starten met NiceDay; het versturen van een connectieverzoek ging nog te vaak mis. Tijd voor verbetering! En dus hebben we hard gewerkt aan een nieuwe en vriendelijke onboarding voor cliënten!

Chatbot Joy

Na het downloaden van de app worden cliënten begroet door een vriendelijke chatbot, genaamd Joy. Joy zal vragen naar de reden voor het downloaden van de app en het connectieverzoek naar de zorgprofessional versturen. Zo hoeft de cliënt dat niet langer zelf te doen!

Installatiekaart

Voor deze nieuw onboarding is ook een nieuwe pagina voor cliënten gemaakt met een handig stappenplan voor installatie: de Installatiekaart. Deze pagina kunnen behandelaren delen met hun cliënten voor een moeiteloze start met NiceDay

Behandelaren kunnen deze installatiekaart delen door de volgende links te versturen:

Nederlands: https://niceday.app/installatiekaart/ 

Engels: https://niceday.app/en/installation-card/

Lees het whitepaper

In dit whitepaper vind je meer informatie over de NiceDay formule en onze unieke manier van werken. Lees snel wat NiceDay voor jou kan betekenen.

Deel dit bericht

Download het NiceDay whitepaper

In dit whitepaper vind je meer informatie over de unieke NiceDay manier van werken, en wat dit kan betekenen voor jouw team. Download het whitepaper en lees snel meer! Vul je gegevens in en download het whitepaper direct.

We houden ook niet van spam! Daarom beloven wij dat je niet in een geautomatiseerde mailinglijst terecht komt.