Vorig jaar lanceerden we de allereerste NiceDay podcasts, waarin we in gesprek gingen met de NiceDay founders en een cliënt, om erachter te komen wat de NiceDay Way inhoudt en hoe de cliënt dit ervaart. Ook dit jaar zijn we weer aan de slag gegaan met nieuwe afleveringen voor de NiceDay podcasts “De toekomst is nu”. Deze maand introduceren we twee nieuwe podcasts, waarin Erik Kuperus in gesprek gaat met Synaeda, de koploper op het gebied van online en flexibel behandelen in het noorden van Nederland, om erachter te komen welke voordelen van online en blended behandelen zij zien voor de cliënt, behandelaar en organisatie!
Aflevering 4: Wat betekent online behandelen voor jouw organisatie?
“Wat me aanspreekt is dat je NiceDay inzet om behandelaren te faciliteren.”
Tijdens deze aflevering gaat Erik Kuperus in gesprek met Bob Goeree, directeur van Synaeda. Ze bespreken hoe de toekomst van de GGZ eruit ziet volgens Bob en wat voor rol de online of flexibele behandeling hierin speelt. Ze gaan in op online behandelen (alleen online videobellen) versus een online en flexibele behandeling met NiceDay. Welke voordelen ziet Bob voor zijn team en Synaeda? Hoe verging de implementatie en hoe ondersteunt NiceDay hierin?
Beluister de podcast via je favoriete programma zoals Spotify of Anchor, of bekijk de vodcast hier:
Podcast serie “De toekomst is nu”
Het afgelopen jaar hebben we grote stappen gezet naar meer online werken binnen de GGZ. De coronacrisis veranderde de wereld in een handomdraai en behandelaren werden -‘gedwongen’ om over te stappen naar online sessies. Maar daarnaast zijn er ook andere factoren die een noodzaak geven tot aanpassing van de manier van werken in de GGZ. Factoren zoals de eisen van hogere effectiviteit, lagere kosten en de behoefte aan meer regie van de cliënt. Wanneer we alleen besluiten over te stappen naar videobellen, kijken we onvoldoende naar de toegevoegde waarde en mogelijkheden die technologie biedt.
Bekijk hier de pagina met alle NiceDay podcasts.
Het is tijd voor een transformatie
Van ’het digitale erbij doen’ naar een andere manier van behandelen. Een flexibele behandeling waarin technologie voor zowel de behandelaar als de cliënt werkt. Waarin de cliënt het gevoel heeft dat de behandelaar altijd dichtbij is en meer in de regie is. Waarin de behandelaar uniek real-time inzicht heeft in het leven van de cliënt en de vrijheid heeft om de behandeling te personaliseren.
NiceDay
NiceDay heeft de visie en de technologie in huis voor deze transformatie. We hebben onze visie vertaald in de NiceDay Way. Een totaalconcept waarin behandelinhoud en technologie. Door slimme inzet van technologie voor registratie en communicatie, kunnen bewezen effectieve interventies worden ingezet op die momenten dat ze de meeste impact hebben.
Meer weten? Download het whitepaper, of neem contact met ons op via hello@niceday.app of bel naar 010 – 3030 600.