Cliënten snel onboarden met QR-code

Een snelle en probleemloze onboarding van cliënten; dat is nu mogelijk met de nieuwe persoonlijke QR-code van therapeuten. Cliënten scannen de code in de app en worden snel en moeiteloos verbonden aan hun therapeut. Zo kunnen zij snel aan de slag en werken aan hun herstel!

Automatisch connectieverzoek

Voorheen werden cliënten door chatbot Joy door de onboarding in de NiceDay-app geleid, maar hier ontstonden nog weleens problemen met het versturen van een connectieverzoek. Met de nieuwe QR-code is het   een stuk makkelijker om cliënten met de juiste therapeut te verbinden. In de webportal hebben therapeuten toegang tot hun eigen QR-code en de QR-code van huncollega’s. Deze QR-code kan door de therapeut of het secretariaat naar de cliënt verstuurd worden. Wanneer de cliënt de QR-code in de app scant, wordt er direct een connectieverzoek naar de juiste therapeut verstuurd en kan de cliënt de onboarding afronden met het aanmaken van een account. 

Heeft de cliënt geen code ontvangen? Dan is het natuurlijk nog steeds mogelijk om volgens de standaard route met chatbot Joy een connectieverzoek te sturen. Het is ook mogelijk om op een later moment het connectieverzoek d.m.v. de QR-code te versturen, wanneer het account al is aangemaakt.

Stappenplan

Voor deze nieuwe manier van onboarding kunnen cliënten terecht op een specifieke pagina met een handig stappenplan, welke voorafgaand aan de start van de behandeling met hen wordt gedeeld via de therapeut of het secretariaat.

Voeg je header hier toe

In dit whitepaper vind je meer informatie over de NiceDay formule en onze unieke manier van werken. Lees snel wat NiceDay voor jou kan betekenen.

Deel dit artikel via

Aanbevolen artikelen

Recommended articles

© 2024 - NiceDay Nederland