Gepersonaliseerde modules (pre-sets)
Videobellen
Chatten met cliënten
Online EMDR
Notities maken
Huiswerkopdrachten
Aanpasbare opdrachten
ROM monitoring
Progressie tracken
Tijdadministratie voor vergoeding
Client portaal
Mobiele app
Afspraken plannen
Diagnostische vragenlijsten
Open integratie door middel van export
To do lijst en notificaties voor opdrachten
Prijs
€ 66 pp
Niet transparant
Extra kosten
Extra kosten
€ 35,75 pp
Email, geen chat
(met externe partij)
€ 29,95 pp
tot 10 therapeuten
Stuur ons een bericht
Innovatie adviseur
Therapeuten kunnen betekenisvolle interventies uit voeren door data gedreven inzichten. Data komt voort uit de registraties van clienten. Data gedreven behandelen, in combinatie met tussentijdse contacten tussen behandelaar en client, is wetenschappenlijk bewezen effectief voor behandelingen en geleverde zorg. Zowel de duur van de sessies als het totale behandeltraject verminderd. Dit heeft een positief effect op de zorgkosten en de wachtlijsten.
Hier zijn enkele vragen om te stellen:
– Heeft jou organisatie een duidelijk visie op digitalisering?
– Heb je behoefte aan een platform dat mentale zorg en hulp faciliteert?
– Ben je op zoek naar een behandelplatform waarmee behandelingen op maat aangeboden worden aan cliënten?
– Hecht je waarde aan informatie-evenwicht tussen therapeut en cliënt, waarbij de cliënt toegang heeft tot de gegevens die de therapeut registreert?
– Wil je voldoen aan wettelijke verplichtingen om cliënten toegang en inzicht te geven via een cliëntenportaal?
– Zoek je naar mogelijkheden om verschillende vormen van zorg aan te bieden, zoals 1-op-1 online sessies, blended care en groepstherapie?
Als je positief hebt geantwoord op deze vragen, is jouw organisatie klaar om met NiceDay te werken.
NiceDay creëert een organisatie-account en therapeuten kunnen vervolgens een eigen account aanmaken. Voor instellingen en praktijken kunnen inspiratie sessies en een implementatie consultant worden ingezet. Zelfstandige praktijken kunnen volledig zelf aan de slag. De therapeut krijgt automatisch een korte rondleiding en uitleg hoe het NiceDay portaal werkt. Via het “leercentrum” in het NiceDay portaal is altijd toegang tot handleidingen en uitleg. Ook kan altijd contact opgenomen worden met de helpdesk of implementatie consultant.
We zijn ISO 27001 en NEN 7510 gecertificeerd en al onze data wordt in Europa opgeslagen. Je mag meer lezen op: https://legal.nicedaynederland.nl/nl/
Cliënten hebben inzicht bijvoorbeeld afgesproken sessies, sessie notities behandelplannen en afgesproken huiswerk, waardoor instellingen aan de wettelijke verplichting voldoen om cliënten toegang en inzicht te geven tot een cliëntportaal. NiceDay ondersteunt therapeuten bij het vormgeven van de behandeling dankzij data inzichten en oplossingen voor het bieden van zorg op maat, voor individuele- en groepstherapie en voor online en blended zorg.
Data kan eenvoudig vanuit NiceDay worden geëxporteerd en importeerd naar een EPD. We maken ook gebruik van een technologie genaamd FHIR om op veilige wijze gezondheidsinformatie elektronisch uit te wisselen. FHIR helpt ons bij het delen en integreren van gezondheidsgegevens tussen verschillende systemen en applicaties.
Sluit je aan bij onze innovatie community!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang nieuws, tips en exclusieve updates over digitale innovaties die de GGZ verbeteren.
NiceDay Nederland BV
Stationsplein 45 | Unit E7.154
3013 AK Rotterdam