Realiseer impactvolle gedragsverandering bij cliënten

Een compleet behandelplatform voor de diëtetiek: helpt bij blijvende verandering van eetgewoonten, stimuleert tussentijd contact en meer regie voor de cliënt

Diëtetiek behandelplatform

Wat is NiceDay?

Een compleet platform voor diëtisten om op basis van data gedreven informatie, samen met de client, de efficiëntie van behandelingen te verhogen. Door datagedreven methoden ondersteunen we de diëtisten bij het creëren van duurzame gedragsverandering bij cliënten. Met NiceDay bieden we een intuïtieve app voor cliënten en een multifunctioneel portaal voor diëtisten, inclusief verschillende e-health oplossingen zoals (video)bellen, chatten, voedings- en activiteitenregistratie en online vragenlijsten.

Cliënten kunnen hun voedingspatronen, fysieke activiteiten en vooruitgang vastleggen in de app, wat diëtisten ondersteunt in het inzetten van betekenisvolle interventies op basis van de verzamelde data. Dankzij diverse functionaliteiten in de app worden cliënten actiever betrokken bij hun behandeltraject: denk aan gepersonaliseerde voedingsadviezen, beweegschema's, het bijhouden van gewoontes, emoties en activiteiten en toegang tot een bibliotheek aan relevante informatie.

Is jouw praktijk klaar voor de toekomst?

Problemen in de POH-GGZ

De POH-GGZ is opgezet om de toenemende vraag voor hulp van mensen met lichte mentale klachten op te vangen. Maar, net als in de GGZ, loopt de POH-GGZ ook tegen verschillende uitdagingen aan:

Een tekort aan capaciteit in POH-GGZ en daarbij komende verhoogde werkdruk

Zelfstandig werkende POH-GGZ-medewerkers missen teamondersteuning.

Beperkte praktijkruimte voor POH-GGZ bij huisartspraktijken, wat afstemming belemmert.

NiceDay voor diëtisten

Client neemt regie over zorgtraject sneller

Cliënten krijgen voortdurend steun en aanmoediging om autonomie en regie over hun gezondheid te nemen. Een methode die belangrijk is voor het bereiken van duurzame, positieve gedragsverandering.

Verder biedt de app de cliënt gestructureerde taken voor overzicht en inzicht in gedrag en patronen tijdens de behandeling.

Client neemt regie

Sneller herstel door op maat behandeltraject en data

De behandeling verbetert door sneller inzicht in de voortgang en levensstijl van cliënten via tussentijdscontact, online oefeningen en het bijhouden van voedselinname, activiteiten en welzijn.

Tussentijds contact en snelle interventies

Mogelijkheden voor (video)bellen, berichtenuitwisseling en direct delen van voortgang, ook tussen sessies door. Hierdoor blijven cliënten betrokken en hebben diëtisten tools voor snelle ondersteuning en interventie.

Flexibele Diëtist van Gezond Leven Diëtisten

Ben jij binnen jouw praktijk op zoek naar flexibele diëtisten?

Gezond Leven Diëtisten werft een “pool” aan beschikbare diëtisten die je ondersteunen bij het behandelen van jouw cliënten via het digitale behandelplatform en de app van Nice Day.

Deze samenwerking is niet afhankelijk van de locatie waardoor de diëtist altijd direct aan de slag kan en er geen kantoorruimte vrijgemaakt hoeft te worden. Zo ben je verzekerd van snelle behandeling van je nieuwe en bestaande cliënten.

Moderne zorg in de GGZ

Standaard

2,50

Per cliënt (inclusief BTW)
© 2024 - NiceDay Nederland